Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Pristatymas Lietuvoje

Prekės pristatomos į LP Express paštomatus ar LP Express kurjerio per 3-10 darbo dienų nuo Jūsų apmokėjimo gavimo. Dėl galimybės pristatyti siuntą greičiau, prieš atliekant užsakymą prašome kreiptis el. paštu anikpapuošalai@gmail.com arba telefonu +37061239831.

Pristatymo kaina Lietuvoje į LP Express paštomatą 2.5€
Pristatymo kaina Lietuvoje LP 2€.

Taip pat prekes galite atsiimti nemokamai Kaune, taikos pr. 67. Prieš planuodami atvykti, telefonu +37061239831 suderinkite tikslų susitikimo laiką.

Pristatymas Europos Sąjungos šalyse

Prekes siunčiame registruota pirmenybine siunta per Lietuvos Paštą. Prekės pristatomos per 7-14 darbo dienų nuo Jūsų apmokėjimo gavimo.
Pristatymo kaina Europos Sąjungos šalyse 5€.

Grąžinimas

Prieš keičiant ar grąžinant juvelyrinius dirbinius, svarbu apie tai informuoti mus el.paštu anikpapuosalai@gmail.com

Negalime pasiūlyti grąžinimo personalizuotiems arba individualiai užsakytiems juvelyriniams dirbiniams.

Pakeisti ar grąžinti kokybės reikalavimus atitinkančią, bet nepatikusią/netikusią prekę galite pagal šias taisykles:

Išsiųskite grąžinamą prekę originaliame įpakavime, jei pirkinys nenešiotas ir nepažeista jo prekinė išvaizda, per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo dienos. Siuntą prašome išsiųsti registruotu paštu (išsaugokite siuntos registracijos numerį) arba kurjerių pagalba. Grąžinimo adreso teiraukitės anikpapuosalai@gmail.com nurodydami užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį.

Gavę Jūsų siuntą, pinigus grąžinsime per 15 darbo dienų į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pirminis apmokėjimas. Visas pašto/muitinės išlaidas, susijusias su keičiamos ar grąžinamos prekės siuntimu, apmoka pirkėjas.

Prekės yra Jūsų nuosavybė ir atsakomybė iki tol, kol jos pasieks www.anik.lt, todėl grąžindami prekes įsitikinkite, kad tinkamai jas supakavote ir siuntimo metu jos nebus pažeistos/sugadintos. Visos grąžintos prekės yra tikrinamos. www.anik.lt pasilieka sau teisę nepriimti atgal juvelyrinių dirbinių su mechaninių pažeidimų žymėmis, jeigu jos atsirado dėl pirkėjo kaltės, netinkamos priežiūros ar nešiojimo. Kilus klausimams dėl tokių gaminių grąžinimo arba keitimo, visi nesutarimai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus deryboms, kreipiamės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri, savo ruožtu, konsultuojasi su “Lietuvos Prabavimo Rūmais”, ar tokia pretenzija yra pagrįsta.

Prieš dovanodami sidabro ar aukso papuošalą, įsitikinkite, kad žmogus, gausiantis šią dovaną, nėra alergiškas kuriam nors iš tauriųjų metalų ar jų lydinių. Kitaip, įsigijus dovaną, o vėliau norint ją grąžinti, pretenzijos dėl alerginių reakcijų nebus pagrįstos.

Netinkamo dydžio keitimas

Atminkite, tinkamo juvelyrinio dirbinio dydžio nurodymas yra kliento atsakomybė. Jei vis dėlto norite pakeisti juvelyrinio dirbinio dydį, visas siuntimo išlaidas apmoka klientas.

Mokesčiai

Siunčiant juvelyrinius dirbinius ne į Europos Sąjungos šalis, pasidomėkite importo ir muitinių galimais mokesčiais. Jei norite grąžinti įsigytą dirbinį, atmintikite, kad importo ir muitinių mokesčiai nėra grąžinami.